Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 3.3.2011
Jaký je rozdíl mezi web copywritem a seo copywritem. Jak správně psát reklamní texty na www stránky, tak aby vám ještě k tomu fugovalo SEO, a jakých chyb se máte vyvarovat.
Zobrazit celý článek
Autor: Ján Forgáč, publikováno: 21.2.2011
Seznam několika online SEO nástrojů a SEO doplňků k prohlížečům, které vám mohou pomoci vyhodnotit "úroveň SEO" vašich webových stránek. Většina je zdarma :-)
Zobrazit celý článek
Autor: Ján Forgáč, publikováno: 21.2.2011
Pozor ! Existují online SEO nástroje, které vám nijak nepomohou. Nenechte se zmást nesmysly a zastaralým hodnocením některých online nástrojů, jako seo-servis, nebo piloun.
Zobrazit celý článek
Autor: Ján Forgáč, publikováno: 9.3.2011
Jak využít vnitřní linky pro SEO a jak s nimi pracovat. Jaká jsou pravidla pro internal links, co je to informační architektura a jaké weby tento systém využijí.
Zobrazit celý článek
Autor: Ján Forgáč, publikováno: 2.3.2011
Možnosti řešení multijazyčných webů. Jaký si vybrat systém pro váš web a jakým způsobem vytvořit na stránkách další jazykové mutace.
Zobrazit celý článek
Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 18.3.2011
Co je to Long Tail a jak ho získat. Vliv dlouhého ocasu klíčových slov na návratnost investic do optimalizace, větší návštěvnost stránek a jak s tím vším souvisí struktura webu.
Zobrazit celý článek
Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 21.2.2011
Základní postup optimalizace www stránek - SEO. Shrnutí základních předpokladů pro optimalizování vlastních stránek svépomocí. Na co se zaměřit a co je důležité - analýza klíčových slov, On Page a Off Page faktory.
Zobrazit celý článek
Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 28.2.2011
Zde naleznete základní informace o možnostech budování zpětných odkazů, jejich typech a vysvětlení pojmů - link building, link bait, link juice a jiné.
Zobrazit celý článek
Autor: Ján Forgáč, publikováno: 24.11.2011
Každý člověk by jistě rád zvýšil návštěvnost svých internetových stránek. Více návštěvníků zpravidla znamená více objednávek a tedy i zvýšení obratu a zisku. V tomto článku se podíváme hned na několik způsobů navýšení návštěvnosti. Je zvýšení návštěvnosti možné i zdarma? Ano ...
Zobrazit celý článek
Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 2.3.2011
Základní přehled o tom, jak zanalyzovat klíčová slova, pro která se rozhodnout, jaké nástroje pro analýzu KW použít a také praktický příklad vyhodnocování slov ze statistik.
Zobrazit celý článek