BLOG: Redakční systém – CMS

Publikační systém ArtCMS z pohledu SEO

Autor: Míša Matanelli, publikováno: 11.11.2015

Dobré SEO hýbe řazením webů v neplacené části v Google a na Seznamu. Redakční systém nepřipravený na SEO dokáže pořádně zkomplikovat život majiteli webových stránek či e-shopu a jeho podnikání. Proto je potřeba CMS vybírat s rozvahou. Představíme vám základní informace, díky kterým si můžete udělat představu, jak to s naším publikačním systémem ArtCMS a SEO vlastně je.

Zobrazit celý článek

Rozesílání newsletterů přímo z vlastních webových stránek

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 12.9.2015

Potřebujete kontaktovat své klienty na pravidelné báze? E-mail je pro to ideální nástroj a  mnoho firem jej využívá. Rozesílejte svým klientům newsletter také. Nerozesílejte masové emaily ze svého počítače. Nejenom že to zvyšuje šanci že email bude označen jako spam, ale taky to nepůsobí důvěryhodně když příjemce nevidí v kolonce příjemce svůj email, nebo naopak vidí těch příjemců nějak přespříliš. Nemusíte platit zbytečně za rozesílání newsletterů mailkit-u či mailchimp-u. Od nás ...

Zobrazit celý článek

Inline editace obsahu v redakčním systému ArtCMS2

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 26.8.2015

Přijde vám správa obsahu webu složitá? Nevyznáte se v administračním rozhraní svého webu? Vyzkoušejte náš redakční systém ArtCMS2 s možností in-line editace obsahu. Protože vidět je jako 1000x slyšet, následují videa.
Co je to in-line editace obsahu? Kdy se změny uloží?

Zobrazit celý článek

Jak pro internetový obchod vybrat platformu vhodnou pro SEO?

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 1.6.2013

Jaké SEO požadavky na CMS byste měli mít, když vybíráte platformu pro svůj nový web nebo internetový obchod? Většina dodavatelů tvrdí, že jejich redakční systém (CMS) je vhodný pro SEO. Neexistuje ale žádná objektivní definice fráze „vhodné pro SEO.“ Některé z platforem, které mají být vhodné pro SEO, naprosto postrádají důležité SEO funkce. Je třeba porovnat SEO funkce, které vaše platforma nabízí, s naším seznamem 20 SEO parametrů.

Zobrazit celý článek

Ideální řešení fulltextového vyhledávání na webu nebo e‑shopu

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 4.9.2015

Když doma hledáte nějakou věc kterou nutně potřebujete a nemůžete ji najít, je to frustrující. Stejně tak je pro návštěvníky vašeho webu frustrující, když nemůžou najít to co je zajímá. Jako majitel webu máte tři možné řešení jaké fulltextového vyhledávání na stránkách svým návštěvníkům poskytnete: Google vyhledávání (GCSE), MySQL fulltext, nebo pokročilý fulltext v ArtCMS. Na konci článku je šestiminutové video se sumarizací a s konkrétními ukázkami každého typu vyhledávání.

Zobrazit celý článek

HTML validita webu a její (ne)důležitost

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 30.3.2011

Není pěkné, když se někdo skrývá za HTML validitu nebo CSS validitu webu, jako za něco, na čem nesmírně záleží. Přijde mi to pouze jako výmluva pro odvedení pozornosti od skutečně důležitých věcí. Chápu, že když si někdo chce pořídit svůj první web, tak hledá informace a zajímá se také o validitu, ale webdesignové firmy by se za ní skrývat neměly. Co je například skutečně důležité pro webovou prezentaci přehledná navigace na webu - aby se návštěvník rychle zorientoval čitelnost a ...

Zobrazit celý článek