Balkonovky.cz
Chtěl bych Vám poděkovat za spolupráci. Jsem rád, že jsme vybrali vás, protože přenést vizi do reality není jednoduché, ale nám se to povedlo přesně podle našich představ. Těším se na další spolupráci a přeji další spokojené zákazníky. Možná budu ještě potřebovat s něčím poradit, ale to hlavní máme za sebou. Děkuji
E-shop STANDARD
Internetový obchod se kterým v online prodeji budete moci uspět. Kromě všech funkcí internetového obchodu od nás získáte originalitu, jak po grafické, tak i uživatelské stránce. Váš e-shop po funkční i grafické stránce vytvoříme tak, aby maximálně odpovídal vašemu oboru a potřebám. Nemluvě o možnosti nadále obchod vylepšovat a upravovat i nad rámec původní objednávky a tak držet krok s dobou - rádi vám doprogramujeme i specifické požadavky.
Každý internetový obchod začínáme přípravou uživatelského rozhraní - prototypu, kde budete mít možnost spolu s námi navrhnout a vyladit veškeré funkce e-shopu ještě před přípravou grafiky a samotným programováním.

- E-shop STANDARD zahrňuje vše co verze BASIC a navíc:
- Analýza klíčových slov
- Navrh wireframu - skicování
- On Page SEO
- Přesměrování nejdůležitějších URL adres původního webu na nové URL adresy
Cena od 100 000 Kč do 200 000 Kč
Nezávazná poptávkaInternetový obchod na míru, e-shop PRO
Zde najdete rozpis základních funkcí internetových obchodů.
Doplňkové služby nad rámec balíčků
Konkurenční analýza ... 4.000 Kč
- Průzkum konkurence a návrh funkčního řešení s ohledem na TOP konkurenci v oboru.
- Konkurenční analýzu provedeme před návrhem uživatelského rozhraní a vypracováním prototypu.
- Vypracování samostatného reportu z konkurenční analýzy + 4.000 Kč
Propojení s informačním systémem
- POHODA, Money S3, ABRA, Altus Vario, Microsoft Dynamics NAV, KARAT, Helios, J6, K2, SAP, Tecdoc apod.
- Cena dle konkrétního systému a domluvy přesné funkčnosti.
Návrh loga firmy .... 3 300 Kč
- Nyní AKCE: logo zdarma
- 3 grafické návrhy loga
- 3 kola korektur
- Široký výběr balíčků pro tvorbu loga nabízíme na webu: www.ArtLogo.cz
Další dynamický prvek ... 1 200 Kč
- Pohyblivý slide banner nebo jiný dynamický prvek
- Technologie: JavaScript
Hosting ... 2 000 Kč
- 10 GB prostoru pro web a emaily
- Neomezeně emailových schránek
Ladění e-shopu a plnění obsahem na našem dočasném hostingu ... 2 000 Kč
- Před spuštěním na vašem produkčním hostingu budete web mít k dispozici na našem dočasném hostingu, kde ho můžete připravit a postupně plnit obsahem
Podrobnější popis vybraných služeb
Návrh uživatelského rozhraní a příprava prototypu
- Ladění stránek z hlediska rozložení prvků na webuBěhem práce na prototypu můžeme vyzkoušet různá uspořádaní prvků na jednotlivých typech podstránek a hledat tak optimální řešení pro váš specifický případ.
Zvýšení uživatelské přívětivosti stránekDíky prototypu můžete předem vyzkoušet, jak pohodlně se vám bude (z pohledu vašich návštěvníků) s e-shopem pracovat a tento důležitý aspekt obchodu vyladit.
- Ladění obchodní účinnosti stránekPříjemný uživatelský prožitek vašich návštěvníků je důležitým faktorem obchodní účinnosti obchodu.
Jinými slovy se podíl návštěvníků, kteří nakoupí a bude se na váš e-shop vracet zvedne, pokud se návštěvníkům bude s e-shopem pohodlně a intuitivně pracovat. - Příklady prototypu a finálního webu:
> prototyp: deee.afocus.cz/wireframes/web/
finální web: www.stylainterier.cz
> prototyp: loex.afocus.cz/wf2/
finální web: www.loex.cz - Úspora financíPo dokončení e-shopu veškeré jeho úpravy, upřesňování zadání a nové nápady k funkčnosti jeho výrobu prodražují. Příprava prototypu vám dá možnost ladit obchod, upřesňovat detaily zadání nebo i přijít s novými nápady a navíc tyto pro vás zapracujme do protoypu zdarma. Následně dle toho vytvoříme e-shop bez doplatků pokud se bude jednat o upřesnění a ne o rozšiřování zadání o nové prvky. Případné nové prvky vám před realizací naceníme.
Blog, nebo články
Získáte tak možnost na webu pravidělně uvěřejňovat zajímavé informace pro vaše návštěvníky, jako jsou:
- novinky
- recenze
- návody
- a další
Cena:
- + 0 Kč ... jednoduché články bez kategorijí a komentářů
- + 1 200 Kč ... články bez kategorií, ale s komentáři
- + 2 500 Kč ... články s kategorijemi a komentáři
Nebo cena dohodou dle vaších dalších požadavkú na články.
Postup spolupráce, termín realizace – E-shop STANDARD
- volitelné: osobní jednání v naší kanceláři
- online objednávka
- vyplnění dotazníku ke grafice, pokud nebyl vyplněný spolu s objednávkou
- dodání podkladů k prezentaci (logo, zrevidované texty, obrázky a další)
- úhrada první zálohy 13 000 Kč + DPH
- do 10 dní od nás obdržíte návrh uživatelského rozhraní v podobě prototypu
- korektury k návrhu uživatelského rozhraní zapracujeme do 1 až 2 dnů, obvykle do několik hodin
(v ceně je neomezené množství korektur: rozložení prvků na webu, způsob proklikávaní, …) - úhrada druhé zálohy 20 000 Kč + DPH
- po schválení návrhu uživatelského rozhraní od nás do 10 dní obdržíte první grafický návrh hlavní stránky webu
- zašlete nám korektury ke grafice hlavní stránky webu, které do 1 až 2 dní zapracujeme
(k dispozici máte neomezené množství korektur) - po schválení hlavní stránky připravíme do 5 dní grafické návrhy všech podstránek
- vaše korektury a požadavky do grafiky podstránek opět zapracujeme do 1 až 2 dnů
- po schválení kompletní grafiky (hlavní stránka webu i podstránky webu) vám zašleme další dílčí fakturu na 30 000 Kč + DPH
- po úhradě faktury do 2 až 3 týdnů internetový obchod naprogramujeme a spustíme na našem dočasném hostingu a doméně
- korektury k webu zapracujeme do 1 až 2 dní, za korekturu nepovažujeme změnu proti zadání a schváelné grafice a prototypu
- úhrada poslední zálohy 14 000 Kč + DPH
- po schválení funkčnosti obchodu a po přijetí poslední platby spustíme e-shop na vašem hostingu a doméně v ostrém provozu do 1 až 2 pracovních dnů
- případné korektury k webu v ostrém provozu zapracujeme nejpozději do 1 až 2 pracovních dní, obvykle během několika hodin
Naše spolupráce se společností ArtFocus trvá již dva a půl roku. Tuto firmu jsme si vybrali po dlouhých úvahách z široké nabídky podobných firem na základě uvedených referencí. Ukázalo se, že volba byla správná. Naše firma, a tudíž i práce s administrací se neustále vyvíjí, a společnost... více