Blog


Chat na web/eshop

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 20.4.2020
Článek je zařazen v kategorii: E-shop

Chat na e-shopu usnadňuje návštěvníkům komunikaci s vámi a při správném přístupu z Vaší stranu zvyšuje konverzní poměr obchodu. Na základě toho, že návštěvníkům on-line poradíte tak u vás více z nich nakoupí.

Kdo chat poskytuje

Řešení chatu poskytují mnohé firmy třetích stran. Jsou chat řeření zdarma, i placená. Zde je krátký a ne úplný přehled některých z nich:

  1. onWebChat.com
    řešení zdarma
  2. zendesk chat
  3. SmartsUpp chat
  4. a mnohé další

Jak dostanu chat na svůj e-shop

  1. vyberte si poskytovatele chatu a vytvořte si účet na jejich webu
  2. získejte z jejich webu kód, který je potřeba vložit do e-shopu
  3. tento kód vložte do: ADMIN > NASTAVENI > NASTAVENI > Skripty v patičce webu

Hotovo, vše další už spravujete přes administraci poskytovatele řešení chatu, který jste si vybrali.


Pošlete svůj komentář

položky označené * je nutné vyplnit (E-mail se na stránkách nezobrazuje)