BLOG: Web analytics

Teplotní mapy (heat mapy)

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 19.5.2011

Zajímá vás, co návštěvníci na vašich stránkách dělají? Jestli se dokážou zorientovat a kam vlastně klikají? Jak jsou vaše stránky účinné a co na nich můžete vylepšit? Jestli ano, tak tepelné mapy vám toho hodně napoví. Začneme pozvolna vysvětlením co jsou to tepelné mapy, k čemu slouží a co všechno se dá měřit. Podíváme sa na to, co se pak s těmito informacemi dá dělat a na závěr uvedu pár nástrojů.

Zobrazit celý článek

Co je to konverzní poměr

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 21.3.2011

Co je to konverzní poměr, jaké jsou typy konverzí, jak nastavit cíle konverzí a konverzní body - call to action. Co vám přinese správné nastavení konverzních cílů a jak z toho můžete těžit.

Zobrazit celý článek

Jak propojit Sklik s Google Analytics a zjistit skutečně hledané fráze

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 3.3.2011

Níže najdete návod krok po kroku, jak zjistit u skliku skutečně hledané fráze pomocí Google Analytics. Odliší se tím návštěvnost z Skliku od návštěvnosti ze Seznamu.Může vás také zajímat návod: Jak měřit AdWords v Google Analytics a zjistit skutečně hledané fráze. odlišení provozu Sklik od návštěvnosti ze Seznamu Sklik nastavené sledování v Google Analytics, reálně hledaná slova v Sklik-u !!! POZOR TOTO JE NÁVOD PRO NEZKUŠENÉ !!!Pokud nejste v nastavování Google Analytics a ...

Zobrazit celý článek

Cíle v Google Analytics, měření konverzí a vizualizace cesty k cíli

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 11.4.2011

Měření cílů například v Google Analytics (GA) a vizualizace cesty k cíli mají výhodu především v možnosti optimalizovat web a investice do reklamy k maximálním ziskům. Pokud správně nastavíte GA, získáte tak možnost zefektivnit a zkvalitnit provoz vašeho webu nebo eshopu a současně se díky tomu vyhnete investicím do reklamy, která by prodělávala.

Zobrazit celý článek

Jak inzerovat online, měření a optimalizace účinnosti reklamy na internetu

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 8.6.2011

Na reklamu vynakládáme nemalé finanční prostředky. Chybami se člověk učí. Pokud ale nesledujeme jak výkonné jsou naše reklamní kampaně, pak ani nemůžeme vědět, že děláme při inzerování nějakou chybu. Internet je ideálním prostředím pro sledování účinnosti reklamy a přesné vyhodnocení návratnosti investic. Můžeme díky tomu maximalizovat účinek každé investované koruny.

Zobrazit celý článek