BLOG: SEO a Inbound Marketing

Publikační systém ArtCMS z pohledu SEO

Autor: Míša Matanelli, publikováno: 11.11.2015

Dobré SEO hýbe řazením webů v neplacené části v Google a na Seznamu. Redakční systém nepřipravený na SEO dokáže pořádně zkomplikovat život majiteli webových stránek či e-shopu a jeho podnikání. Proto je potřeba CMS vybírat s rozvahou. Představíme vám základní informace, díky kterým si můžete udělat představu, jak to s naším publikačním systémem ArtCMS a SEO vlastně je.

Zobrazit celý článek

Jak pro internetový obchod vybrat platformu vhodnou pro SEO?

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 1.6.2013

Jaké SEO požadavky na CMS byste měli mít, když vybíráte platformu pro svůj nový web nebo internetový obchod? Většina dodavatelů tvrdí, že jejich redakční systém (CMS) je vhodný pro SEO. Neexistuje ale žádná objektivní definice fráze „vhodné pro SEO.“ Některé z platforem, které mají být vhodné pro SEO, naprosto postrádají důležité SEO funkce. Je třeba porovnat SEO funkce, které vaše platforma nabízí, s naším seznamem 20 SEO parametrů.

Zobrazit celý článek

Kvalita obsahu, Google Panda a obsahové farmy (MFA)

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 14.8.2011

12. 8. 2011 Google aplikoval svůj Panda algoritmus i na česky kladené dotazy. Klesla vám po tomto datu návštěvnost stránek, nebo naopak stoupla? Očekává se, že Panda update ovlivní výsledky vyhledávání u 6 - 9 % dotazů, které návštěvníci Google kladou. Zajímá vás, jak tento algoritmus pracuje a jak jej lze využít ve svůj prospěch?

Zobrazit celý článek

Vyhledávání je lepší, než sociální média

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 9.5.2011

Facebook je internetem v internetu a neustále se o něm mluví. V Čechách si získal jenom za 3 roky 1/3 populace. Celosvětově má víc jak 600 miliónů uživatelů. Ale jako reklamní médium je vyhledávání (PPC, SEO) výhodnější.

Zobrazit celý článek

Google +1, krok k "sociálnímu" řazení výsledků

Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 1.4.2011

Google spustil novou službu +1 (zatím pro Ameriku), která svým sociálním faktorem pravděpodobně zamíchá s výsledky ve vyhledávání. Tlačítko +1 se začne dříve, nebo později objevovat i u nás a otevře další dveře do internetového světa reklamy a bojů o body.

Zobrazit celý článek

HTML validita webu a její (ne)důležitost

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 30.3.2011

Není pěkné, když se někdo skrývá za HTML validitu nebo CSS validitu webu, jako za něco, na čem nesmírně záleží. Přijde mi to pouze jako výmluva pro odvedení pozornosti od skutečně důležitých věcí. Chápu, že když si někdo chce pořídit svůj první web, tak hledá informace a zajímá se také o validitu, ale webdesignové firmy by se za ní skrývat neměly. Co je například skutečně důležité pro webovou prezentaci přehledná navigace na webu - aby se návštěvník rychle zorientoval čitelnost a ...

Zobrazit celý článek

Co je to konverzní poměr

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 21.3.2011

Co je to konverzní poměr, jaké jsou typy konverzí, jak nastavit cíle konverzí a konverzní body - call to action. Co vám přinese správné nastavení konverzních cílů a jak z toho můžete těžit.

Zobrazit celý článek

Vyplatí se pořídit si levný web?

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 22.3.2011

Proč je vhodné investovat do nového webu a reklamy na internetu. Co udělají levné webové stránky s návštěvností a především s mírou konverze. Jaká je tedy správná cesta v investování do webové prezentace a následné reklamy na internetu - PPC, Sklik, AdWords apod.

Zobrazit celý článek

On Page SEO

Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 7.3.2011

On Page faktory, jejich vhodné nastavení a souvislost s výledky ve vyhledávačích. Jak vhodně nastavit takové On Page faktory, vysvětlení funkce těch nejdůležitějích, práce s nimi, a které jsou pro nás skutečně podstatné. Title tag, H1 a další.

Zobrazit celý článek