BLOG: Ostatní

Rozesílání newsletterů přímo z vlastních webových stránek

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 12.9.2015

Potřebujete kontaktovat své klienty na pravidelné báze? E-mail je pro to ideální nástroj a  mnoho firem jej využívá. Rozesílejte svým klientům newsletter také. Nerozesílejte masové emaily ze svého počítače. Nejenom že to zvyšuje šanci že email bude označen jako spam, ale taky to nepůsobí důvěryhodně když příjemce nevidí v kolonce příjemce svůj email, nebo naopak vidí těch příjemců nějak přespříliš. Nemusíte platit zbytečně za rozesílání newsletterů mailkit-u či mailchimp-u. Od nás ...

Zobrazit celý článek

Email-safe fonty

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 19.8.2015

Emailový klienti jsou na tom s kompatibilitou mnohem hůř jako webový klienti (prohlížeče). Mají problém například i s fonty. Většina emailových klientů zobrazuje pouze ty fonty, které má příjemce emailu nainstalované v počítači. A příjemci navíc používají velké množství různých emailových klientů na různých platformách: Windows Mac Android iOS Linux Proto v emaile můžeme bezpečně (s jistotou že se většině příjemců zobrazí korektně) použít jen ty fonty, které jsou přítomné ve všech ...

Zobrazit celý článek

Jak si vybrat dodavatele internetových stránek nebo obchodu

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 28.8.2013

Co potřebujete vědět před tím, než začnete s výběrem dodavatele e-shopu či webových stránek? E-shop si můžete pronajmout již za několik desítek korun měsíčně. Web můžete získat zdarma třeba u webnode. Šablonové e-shopy jsou další alternativou a dokonce se často pyšní přívlastkem "na míru". Je ale otázkou, zda je to pro vás nejvhodnější řešení. E-shopové řešení na zakázku (na míru) je nejdražší alternativou a jeho příprava a realizace trvá nejdéle. Má ale na rozdíl od pronájmu nebo šablony jiné výhody.

Zobrazit celý článek

Kvalitní fotografie a obrázky na webu prodávají

Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 30.3.2011

Návštěvníci vašich stránek, nebo eshopu nemají možnost vzít zboží do rukou a vyzkoušet si je. Nemají s vámi přímý kontakt a tudíž je ani nemůžete nijak přesvědčit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu slouží pouze obrázky, fotografie, videa a samozřejmě texty a popisky na vašem webu/eshopu.

Zobrazit celý článek

HTML validita webu a její (ne)důležitost

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 30.3.2011

Není pěkné, když se někdo skrývá za HTML validitu nebo CSS validitu webu, jako za něco, na čem nesmírně záleží. Přijde mi to pouze jako výmluva pro odvedení pozornosti od skutečně důležitých věcí. Chápu, že když si někdo chce pořídit svůj první web, tak hledá informace a zajímá se také o validitu, ale webdesignové firmy by se za ní skrývat neměly. Co je například skutečně důležité pro webovou prezentaci přehledná navigace na webu - aby se návštěvník rychle zorientoval čitelnost a ...

Zobrazit celý článek

Co je to konverzní poměr

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 21.3.2011

Co je to konverzní poměr, jaké jsou typy konverzí, jak nastavit cíle konverzí a konverzní body - call to action. Co vám přinese správné nastavení konverzních cílů a jak z toho můžete těžit.

Zobrazit celý článek

Vyplatí se pořídit si levný web?

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 22.3.2011

Proč je vhodné investovat do nového webu a reklamy na internetu. Co udělají levné webové stránky s návštěvností a především s mírou konverze. Jaká je tedy správná cesta v investování do webové prezentace a následné reklamy na internetu - PPC, Sklik, AdWords apod.

Zobrazit celý článek

Copywriting pro web

Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 3.3.2011

Jaký je rozdíl mezi web copywritem a seo copywritem. Jak správně psát reklamní texty na www stránky, tak aby vám ještě k tomu fugovalo SEO, a jakých chyb se máte vyvarovat.

Zobrazit celý článek