BLOG

Publikační systém ArtCMS z pohledu SEO

Autor: Míša Matanelli, publikováno: 11.11.2015 000 23:11

Dobré SEO hýbe řazením webů v neplacené části v Google a na Seznamu. Redakční systém nepřipravený na SEO dokáže pořádně zkomplikovat život majiteli webových stránek či e-shopu a jeho podnikání. Proto je potřeba CMS vybírat s rozvahou. Představíme vám základní informace, díky kterým si můžete udělat představu, jak to s naším publikačním systémem ArtCMS a SEO vlastně je.

Zobrazit celý článek

Inline editace obsahu v redakčním systému ArtCMS2

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 26.08.2015 000 22:29

Přijde vám správa obsahu webu složitá? Nevyznáte se v administračním rozhraní svého webu? Vyzkoušejte náš redakční systém ArtCMS2 s možností in-line editace obsahu. Protože vidět je jako 1000x slyšet, následují videa.
Co je to in-line editace obsahu? Kdy se změny uloží?

Zobrazit celý článek

Proč mám chtít návrh webu?

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 30.03.2015 000 13:18

Otázka, na kterou odpovídáme častěji, než bychom chtěli. Proč byste měli chtít návrh webu? Protože snažit se programovat a “omalovat” web bez návrhu je jako stavět dům bez architekta a projektanta. Skončí to špatně. Nevěříte? Tak to raději nezkoušejte. Přečtěte si tenhle článek. Pochopíte, k čemu vám bude návrh webu a třeba vám ušetříme trápení i peníze.

Zobrazit celý článek

Jak pro internetový obchod vybrat platformu vhodnou pro SEO?

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 01.06.2013 000 00:21

Jaké SEO požadavky na CMS byste měli mít, když vybíráte platformu pro svůj nový web nebo internetový obchod? Většina dodavatelů tvrdí, že jejich redakční systém (CMS) je vhodný pro SEO. Neexistuje ale žádná objektivní definice fráze „vhodné pro SEO.“ Některé z platforem, které mají být vhodné pro SEO, naprosto postrádají důležité SEO funkce. Je třeba porovnat SEO funkce, které vaše platforma nabízí, s naším seznamem 20 SEO parametrů.

Zobrazit celý článek

Mobilní nebo responzivní web?

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 09.03.2013 000 01:16

Stále více lidí přichází na webové stránky z jiných zařízení než jen ze stolních počítačů a notebooků. Dle měření NetMonitor každý pátý uživatel přistupuje na web mobilně. I na vaše stránky návštěvníci stále častěji přistupují z mobilních zařízení. Jak řešit přístupnost webových stránek na různých zařízeních?

Zobrazit celý článek

Jak si vybrat dodavatele internetových stránek nebo obchodu

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 28.08.2013 000 00:30

Co potřebujete vědět před tím, než začnete s výběrem dodavatele e-shopu či webových stránek? E-shop si můžete pronajmout již za několik desítek korun měsíčně. Web můžete získat zdarma třeba u webnode. Šablonové e-shopy jsou další alternativou a dokonce se často pyšní přívlastkem "na míru". Je ale otázkou, zda je to pro vás nejvhodnější řešení. E-shopové řešení na zakázku (na míru) je nejdražší alternativou a jeho příprava a realizace trvá nejdéle. Má ale na rozdíl od pronájmu nebo šablony jiné výhody.

Zobrazit celý článek

Ideální řešení fulltextového vyhledávání na webu nebo e‑shopu

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 04.09.2015 000 21:18

Když doma hledáte nějakou věc kterou nutně potřebujete a nemůžete ji najít, je to frustrující. Stejně tak je pro návštěvníky vašeho webu frustrující, když nemůžou najít to co je zajímá. Jako majitel webu máte tři možné řešení jaké fulltextového vyhledávání na stránkách svým návštěvníkům poskytnete: Google vyhledávání (GCSE), MySQL fulltext, nebo pokročilý fulltext v ArtCMS. Na konci článku je šestiminutové video se sumarizací a s konkrétními ukázkami každého typu vyhledávání.

Zobrazit celý článek

Teplotní mapy (heat mapy)

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 19.05.2011 000 12:54

Zajímá vás, co návštěvníci na vašich stránkách dělají? Jestli se dokážou zorientovat a kam vlastně klikají? Jak jsou vaše stránky účinné a co na nich můžete vylepšit? Jestli ano, tak tepelné mapy vám toho hodně napoví. Začneme pozvolna vysvětlením co jsou to tepelné mapy, k čemu slouží a co všechno se dá měřit. Podíváme sa na to, co se pak s těmito informacemi dá dělat a na závěr uvedu pár nástrojů.

Zobrazit celý článek

Kvalita obsahu, Google Panda a obsahové farmy (MFA)

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 14.08.2011 000 23:38

12. 8. 2011 Google aplikoval svůj Panda algoritmus i na česky kladené dotazy. Klesla vám po tomto datu návštěvnost stránek, nebo naopak stoupla? Očekává se, že Panda update ovlivní výsledky vyhledávání u 6 - 9 % dotazů, které návštěvníci Google kladou. Zajímá vás, jak tento algoritmus pracuje a jak jej lze využít ve svůj prospěch?

Zobrazit celý článek