BLOG

Publikační systém ArtCMS z pohledu SEO

Autor: Míša Matanelli, publikováno: 11.11.2015 v 23:11

Dobré SEO hýbe řazením webů v neplacené části v Google a na Seznamu. Redakční systém nepřipravený na SEO dokáže pořádně zkomplikovat život majiteli webových stránek či e-shopu a jeho podnikání. Proto je potřeba CMS vybírat s rozvahou. Představíme vám základní informace, díky kterým si můžete udělat představu, jak to s naším publikačním systémem ArtCMS a SEO vlastně je.

Zobrazit celý článek

Inline editace obsahu v redakčním systému ArtCMS2

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 26.08.2015 v 22:29

Přijde vám správa obsahu webu složitá? Nevyznáte se v administračním rozhraní svého webu? Vyzkoušejte náš redakční systém ArtCMS2 s možností in-line editace obsahu. Protože vidět je jako 1000x slyšet, následují videa.
Co je to in-line editace obsahu? Kdy se změny uloží?

Zobrazit celý článek

Proč mám chtít návrh webu?

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 30.03.2015 v 13:18

Otázka, na kterou odpovídáme častěji, než bychom chtěli. Proč byste měli chtít návrh webu? Protože snažit se programovat a “omalovat” web bez návrhu je jako stavět dům bez architekta a projektanta. Skončí to špatně. Nevěříte? Tak to raději nezkoušejte. Přečtěte si tenhle článek. Pochopíte, k čemu vám bude návrh webu a třeba vám ušetříme trápení i peníze.

Zobrazit celý článek

Jak pro internetový obchod vybrat platformu vhodnou pro SEO?

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 01.06.2013 v 00:21

Jaké SEO požadavky na CMS byste měli mít, když vybíráte platformu pro svůj nový web nebo internetový obchod? Většina dodavatelů tvrdí, že jejich redakční systém (CMS) je vhodný pro SEO. Neexistuje ale žádná objektivní definice fráze „vhodné pro SEO.“ Některé z platforem, které mají být vhodné pro SEO, naprosto postrádají důležité SEO funkce. Je třeba porovnat SEO funkce, které vaše platforma nabízí, s naším seznamem 20 SEO parametrů.

Zobrazit celý článek

Mobilní nebo responzivní web?

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 09.03.2013 v 01:16

Stále více lidí přichází na webové stránky z jiných zařízení než jen ze stolních počítačů a notebooků. Dle měření NetMonitor každý pátý uživatel přistupuje na web mobilně. I na vaše stránky návštěvníci stále častěji přistupují z mobilních zařízení. Jak řešit přístupnost webových stránek na různých zařízeních?

Zobrazit celý článek

Jak si vybrat dodavatele internetových stránek nebo obchodu

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 28.08.2013 v 00:30

Co potřebujete vědět před tím, než začnete s výběrem dodavatele e-shopu či webových stránek? E-shop si můžete pronajmout již za několik desítek korun měsíčně. Web můžete získat zdarma třeba u webnode. Šablonové e-shopy jsou další alternativou a dokonce se často pyšní přívlastkem "na míru". Je ale otázkou, zda je to pro vás nejvhodnější řešení. E-shopové řešení na zakázku (na míru) je nejdražší alternativou a jeho příprava a realizace trvá nejdéle. Má ale na rozdíl od pronájmu nebo šablony jiné výhody.

Zobrazit celý článek

Teplotní mapy (heat mapy)

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 19.05.2011 v 12:54

Zajímá vás, co návštěvníci na vašich stránkách dělají? Jestli se dokážou zorientovat a kam vlastně klikají? Jak jsou vaše stránky účinné a co na nich můžete vylepšit? Jestli ano, tak tepelné mapy vám toho hodně napoví. Začneme pozvolna vysvětlením co jsou to tepelné mapy, k čemu slouží a co všechno se dá měřit. Podíváme sa na to, co se pak s těmito informacemi dá dělat a na závěr uvedu pár nástrojů.

Zobrazit celý článek

Kvalita obsahu, Google Panda a obsahové farmy (MFA)

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 14.08.2011 v 23:38

12. 8. 2011 Google aplikoval svůj Panda algoritmus i na česky kladené dotazy. Klesla vám po tomto datu návštěvnost stránek, nebo naopak stoupla? Očekává se, že Panda update ovlivní výsledky vyhledávání u 6 - 9 % dotazů, které návštěvníci Google kladou. Zajímá vás, jak tento algoritmus pracuje a jak jej lze využít ve svůj prospěch?

Zobrazit celý článek

Vyhledávání je lepší, než sociální média

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 09.05.2011 v 22:10

Facebook je internetem v internetu a neustále se o něm mluví. V Čechách si získal jenom za 3 roky 1/3 populace. Celosvětově má víc jak 600 miliónů uživatelů. Ale jako reklamní médium je vyhledávání (PPC, SEO) výhodnější.

Zobrazit celý článek